Annonser från BloggPartner

tisdag 26 januari 2010

mitt paket har kommit :D

Kari gjorde min dag i dag :D
jag kom in på mitt rum med "nått paket från, eeeh typ elf"
jag kan lova att jag flög upp ur sängen,
drog upp paketet o tog på mina nya grejer och började fundera på vad jag skulle börja öppna och testa.
det jag fick hem i dag var:
-Therapeutic Conditioning balm
-All Over Cover Stick
- Tone Correcting Concealer
- Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara
- Eyelid Primer
- Natural Lash Kit
- Shine Eraser
- Concealer Brush
- Blending Eye Brush

and so far, gillar jag allt! :)
men jag tyckte att det var jätte svårt att sätta dit fransarna eftersom de är så lätta och böjbara eller vad man ska säga :P
vanliga lösfransar är mycket hårdare.

så i dag har jag sysselsatt mig med att sminka mig,
blev rätt bra tycker jag nog :)
och så har jag ätit chips och ostbågar och så har jag druckit cola ^^
men det får man när man är sjuk :P
nu ska jag ringa Johan och säga att jag hoppas att jag kan komma på torsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics