Annonser från BloggPartner

onsdag 6 januari 2010

Idag har jag vaknat upp med världens slöaste och bästa Robin <3
vi har inte gjort så mycket i dag, det enda vi har gjort är typ att spela poker, jag vann alla gånger haha.
men han var lite dålig förlorare tror jag, han sa att de var han som var dålig och det var därför jag vann.
juste, jag har fått hem min nyårs klänning nu xD
den hann inte komma till nyår som jag hade tänkt så nu får jag ha de på begravningen i stället.
och så har jag beställt smink från black onyx men lyckades beställa massa fel färger :(
nått som jag är spänd på är att jag har beställt smink från elf med, det är försöka gången och jag har bara hört bra om dem så jag hoppas att de är lika bra som alla säger :).
nu ska jag käka mammas urgoda bullar och sen blir det nog film i think. puss!

2 kommentarer:

  1. Ibland är det skönt med en riktig slappedag.

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  2. Sagt och gjort, nu är jag medlem :)
    Tack det samma!

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics