Annonser från BloggPartner

tisdag 19 januari 2010

små shopping

tisdag är nog den jobbigaste dagen i veckan, eller vad tycker ni?
i dag har jag som vanligt varit på Åhléns, jag har prismärkt typ 200 strumpor och satt upp lite hyllkantsetiketter och så har jag för första gången käkat lunch på jobbet, jag överlevde ;)
just nu är det massa rea och rea på rean på Åhléns så det är jätte mycket folk om dagarna.

när jag hade slutat så drog jag på stan med Natta till halv 7,
jag hann att köpa en väsk-spegel, en T-shirt och massa ätpinnar (Y)
och så köpte jag lite mat också

nu är jag med Robin och vi har just käkat glass och druckit te/kaffe.
och nu verkar det vara en spännande film på 3an!! :D super mys.
sitter inte vid min data så det blir inga bilder i dag häller :(
men ha de bäst, puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics