Annonser från BloggPartner

söndag 3 januari 2010

Hej igen

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade,
men jag har praktik och nu när jag har lov har jag inte känt för det.
ska försöka vara lite bättre nu i alla fall.

idag då, det har precis skitit sig med fotograferingen i sthlm.
punkt är det enda jag har att säga om den saken.
är på så himla dåligt humör och känner mig sämst hela tiden.
jag längtar verkligen tills jag börjar på praktiken igen då jag får tänka på annat.
det blir nog bara att vara hemma idag igen och tycka synd om sig själv.
robin ville inte träffa mig i dag häller verka de som, men men shit the same orkar inte mer.
jag vill ha chips och dipp, bara ligga o va tjock liksom.

sen ska jag försöka orka:
-ta en dusch
-städa mitt rum
-rensa bort lite skit som jag inte får plats med
-lägga spolar i håret så jag kan fixa mig och känna mig lite fin i morron
-se massa film eftersom jag inte kan sova längre

well, kanske bloggar lite senare o säger om jag har gjort nått av det eller om jag bara har facebookat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics