Annonser från BloggPartner

onsdag 20 januari 2010

hello sexy bitches

nu sitter jag hos robins mormor o ser på NCIS, jag älskar de programmet :)
o så myser jag under en filt och med en skål nudlar.
som vanligt har jag varit på praktiken i dag, har varit massa folk och jag har varit jätte trött :/
men som vanligt har det gått bra, i dag har jag rensat galgar och städat MASSOR i affären.
i morron är det torsdag = inga varor :( men jag hoppas på att det finns något jag kan göra ändå :)

jag fick ett jätte konstigt mejl från min mentor i dag med xD och här om dagen sa han att han inte hade numret till min praktik men dagen efter så var det någon från skolan som hade ringt till min chef ändå, jag fattar inget xD
men men, i dag har jag små shoppat lite till (A)
det blev en shaker (hur de nu stavas) och en ring :)

jag har också blivit bjuden på bubbel den 5e för att fira att Elenore fyller 18 den 1 februari, ska bli jätte kul :)

well, nu ska jag se klart NCIS, smell you later! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics