Annonser från BloggPartner

måndag 11 januari 2010

måndag..

då var det måndag igen,
usch va trött jag var när jag skulle upp till praktiken i morse,
men upp kom jag och sen vart jag, men inte till praktiken så klart!
imorgon hoppas jag på att jag får ett kort så att jag kan komma in den vägen alla andra tar i stället för att alltid stå och vänta på att de ska öppna :)
nu ska jag antingen duscha eller försöka mig på nån galen sminkning, får se vad jag känner för.
jag måste ta kort på min hårfärg snart, måste ju komma ihåg att jag har vart redhead om jag skulle få för mig att färga om xD
iallafall, det blir stan i morgon med systeryster!
måste komma ihåg att köpa hårinpackning på hårvårdsbaren och se om min sminkborttagning finns i stan.. plus present till Sanna och the bear :)
Sov sött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics