Annonser från BloggPartner

onsdag 26 maj 2010

nya lacket + studentsaker! :)

Hello readers,

nu har jag lite blogg torka igen, sorry för de.

men medan jag har varit borta har jag köpt studentband på Hugo, ångrat mig och köpt ett på Otten i stället, ångrat mig igen och vill nu ha båda, hm dilemma? JA!

sen har jag anmält mig till studentfotbollen, jag är bollrädd men det ska bli kul ;)

speciellt att det är klassen + Bodas kompis som ska spela,
hoppas hans kompis inte tar det för seriöst bara xD


jag målade ju naglarna igår med det gröna lacket.

det var fin färg men jag skulle inte rekomendera att ha det över hela nageln,
jag tycker att det vart lite för mycket.


just nu sitter jag med Robins studentmössa på skallen, inte snyggt.

nu ska vi mysa lite i duschen ^^

puss på er!
Robin bjuder på en studiobild på mig som jag inte riktigt gillar ;)
gillar dock örhängena, de är mina favoriter just nu.
känns som de passar till allt!

2 kommentarer:

  1. Tycker du kan köpa band till båda:) Du har ju faktiskt råd :P

    SvaraRadera
  2. tack så mkt:)
    det har du oxå:)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics