Annonser från BloggPartner

onsdag 19 maj 2010

Bajslego, bajslego, BAJSLEGOOOO!!!!!

fy fan nu är jag så jävla arg och ledsen..
1. jag har varit sjuk i över en månad och det blir fan inte bättre
2. det är sjukt stressigt i skolan
3. jag får mer och mer uppgifter att göra
4. jag har helt plötsligt fått ont i revbenen på högra sidan
5. uppgifterna är inte förklarade
6. kameran funkar inte, den fokuserar inte
7. jag vart så arg att jag slog av en knapp på datan
8. och så skar jag upp mitt finger
9. lärarna har fucking damp och vill verkligen inte att vi ska få bra betyg
10. jag kan knappt sova längre pga stressen
11. när jag väl sover mina max 6 timmar så vaknar jag aldrig utvilad
12. hostan ger sig inte och jag får ofta attacker som gör att jag knappt kan andas
13. när jag hostar så spänner jag mig vid revbenet så det gör ondare
14. min mamma fattar inte att jag mår dåligt, eller lättare sagt, det är bara Sara som fattar
15. alla andra är bättre än mig
16. jag skadar dem som älskar mig
17. orkar inte göra en längre lista men nummer sjutton får bli,att jag är värdelös...
nu ska jag gå och känna att allt är mitt fel och att jag är misslyckad och att jag aldrig kommer bli något...
förlåt för att jag tar detta i bloggen men det här var fan droppen som rann över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics