Annonser från BloggPartner

måndag 17 maj 2010

LUMENE Blueberry Volume Mascara

just ja, jag skulle ju skriva om Lumene´s mascaror, det hade jag helt glömt förlåt!
här kommer det i alla fall:



(Blueberry Volume Mascara, den lila)

Innan
<- böjda - inte böjda ->

Efter
<- böjda - inte böjda ->

Jag tycker: att mascaran är bra,
inte bäst men tillräckligt bra för att det ska finnas anledning till att köpa den.
De ögonfransarna som inte var böjda fick ändå lite böj på sig
(mina ögonfransar har svårt att böja sig annars)
och på de böjda så vart det ganska bra, de lutade sig lite tillbaka
(så de vart mer raka)
men jag har jätte tunna fransar,
så för dig med tjockare så tror jag den funkar super bra.
Den är lätt att tvätta bort.
betyg av mig: 4 av 5 toasters för att den är lätt att tvätta bort separerar bra
men mina fransar lutade sig lite tillbaka.




1 kommentar:

 
Real Time Web Analytics