Annonser från BloggPartner

måndag 10 maj 2010

Mondayy

idag har jag varit lite sen på att blogga men det har hänt så mycket i dag känns det som.
för jag sov inte alls mycket i natt, det resulterade i att jag mådde jätte dåligt i morse så jag funderade på att åka hem igen men så kom jag på att jag har ju en intervju i dag som jag inte får missa.
så jag gick upp till skolan där jag snackade lite skit med Jenny och så småning om Natta.
och bad mamma avboka tandläkar-tiden
(jag hade gjort det själv om jag kunde prata ordentligt xD)
sen sminkade jag mig lite för att vara fin på intervjun.
det var dock en ganska konstig intervju tycker jag xD
jag skulle förklara vad det var eller skriva en synonym till ordet avlopp xD.
jag skrev typ "Man behöver ett avlopp så att det man spolar ned kommer till rätt ställe"
haha.
aja, sen drog jag en super snabbis på stan där jag köpte två örhängen, syrran kanske får de ena paret ;)
och så har jag gjort massa små saker emellan, tar det senare om jag orkar skriva om de ;)
nu är jag hemma i alla fall.
en dagens outfit ska ni få med:



haha världens snyggaste bilder, men ingen är ju hemma så jag fick ta själv och göra det bästa utav det xD

ps, mitt snygga armband som jag har på mig i dag, det är min duktiga syster gjort!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics