Annonser från BloggPartner

lördag 15 maj 2010

Min lördag

(slänger bara in lite random bilder)
Dagen började med att vakna upp bredvid min mysiga <3
Sen vart det att sminka sig, äta och klä på sig för att sedan gå till bussen och halvvägs framme så kommer jag på att jag glömde jobb nycklarna xD
men jag hann med bussen ändå, fan va skönt :)


på jobbet var det segt, inte alls mycket kunder men jag städade typ hela avdelningen så fint är det i alla fall nu :)
tyvärr så saknades ju Kerstin :/
hade velat träffa henne, det är ju hon som lyser upp dagen :)

efter jag jobbat så gick jag en runda på stan med Robin, hittade eventuellt en klänning jag kan ha på studenten, i storlek 32 :O

trodde aldrig jag skulle komma i den men 34 var alldeles för stor.
sen strosa vi runt lite och på skopunkten vart vi utkörda, det har aldrig hänt mig innan.
visst, de stängde men de brukar inte vara otrevliga och säg med dryg röst "men hallå, vi stänger nu"
idiot.. fattar inte att vi i Sverige inte tar hand om kunderna, som tex i vissa butiker måste man flytta på sig för att en som jobbar där ska fram, de finns väll där för oss?
klart jag kan flytta på mig, men de gör de ju inte på ett snyggt sätt..

ohwell, annars i dag har jag handlat med pappa och hjälpt honom med maten,
det vart att grilla hamburgare, mums!
efter det har jag bara latat i soffan ;)


Ha en bra kväll, Pusspuss <3 style="text-align: right;">


3 kommentarer:

 
Real Time Web Analytics