Annonser från BloggPartner

måndag 31 maj 2010

Cola, cola, colaaa....


jag känner för att sitta och dricka cola hela dagen,
men jag har ingen cola hemma :(
vill göra nya naglar med,
men nästan alla lack och alla dekorationer är hos pappa.
jag är sur på mamma för hon försöker alltid tvinga mig till saker.
och min pappa ville tydligen ha med min syster till Ullared men inte mig.
känner bara för att försvinna ett tag,
typ ta med mig Sara o Robin och dra utomlands,
shoppa och festa i två veckor eller nått..

min hårddisk har fått damp med,
så nu när jag lämnar in datan den 3e
så kommer nog alla mina bilder försvinna..
kul!..
det känns bajs nu, kom o ge mig cola..

ett roligare inlägg kommer nog senare,
om jag inte blir tvingad att göra nått åt mamma.
och om jag orkar, känner mig inte super pepp :P
well, pusspuss

2 kommentarer:

  1. gilla din blogg :) http://malinmiixx.blogg.se

    SvaraRadera
  2. ska vi följa varann på bloglovin ? /miixx :)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics