Annonser från BloggPartner

måndag 24 maj 2010

i dag har jag lekt "jag skär av alla dina kroppsdelar"

Hej på er!
just nu sitter jag och vrålar lite till La Tortura - Shakira
jag måste säga att det inte låter så illa
(när sången är högre i alla fall haha ;)

förövrigt i dag så har jag varit i skolan
och sen firat Robins syster som fyller år i dag!
kul och träffa dem igen, det var länge sen sist.
jag fick mig en liten work out när jag var där med :P
jag busade som tusan med Levi och när vi inte lekte "jag skär av alla dina kroppsdelar" så lekte vi häst! och massa annat kul haha

nu är jag hemma och lagade god mat till mig själv förut,
nu sitter jag vid datan, snart blire dusch sen fransfärgning och till sist att fläta håret så jag har så där mysigt, überlockigt hår i morgon :D

imorgon = jobb för hela slanten
jobbar från 07.15 till senast 17.00 :P
så imorgon är det nog lika med ingen uppdatering skulle jag tro ;)
i dag får ni gårdagens outfit ;) och i morgon får ni den jag hade i dag haha ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics