Annonser från BloggPartner

lördag 15 maj 2010

Min fredag kväll

Jag hade kul i går, det började hos Fredrik med:
Robin, Sofia, jag och så klart Fredrik.
jag tog massa snygga bilder eftersom alla vart så glada när jag tog upp kameran ;)

<- the people - min man visar sin bästa sida ->

<- den enda bilden på mig från kvällen xD - snygg bild på Sofia o Fredrik ->

min sminkning, dålig bild tyvärr :/

-Krogen-
Som vanligt drog vi till Hugo,
tyvärr är bland det första jag ser Lovisa.
jag är fett sur på henne och om du läser så var jag bjuden på TRE förfester i går, eftersom du inte fatta den feta dissen på fb..
visst elakt att ta det såhär men va fan, hon var sjukt elak mot mig..

aja, under kvällen träffade jag många som jag kände, det var kul.
jag dansade som vanligt en del, men kände att jag inte riktigt var med.
jag tänkte ganska mycket på att jag skulle upp o jobba dagen efter.
men jag hade kul ändå, tack alla för en trevlig kväll <3



1 kommentar:

  1. En del är bra korkade som inte fattar när de gör fel :)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics