Annonser från BloggPartner

onsdag 7 april 2010

mer bloggning från GC

i kväll ska jag bubbla med champagne!
men innan det ska jag spela golf, en blandning mellan squach och tennis och spela minigolf, och sola i massor!
just nu pratar jag med Robin, det är skönt, jag har saknat att prata med honom, önskar bara att jag kunde se honom ^^.
han kommer bli lite smått bortskämd när jag kommer hem, har köpt lite saker till honom, hoppas han blir glad bara. men jag måste nog säga att jag har köpt en del till mig själv med; en klocka, en väska.. ehm, mer mste jag ha köpt meen just nu kommer jag inte på nått mer haha xD i så fall är det illa :P.
jag måste hitta något till albin med, men det är super svårt. jag tror han får något hemifrån i stället, jag menar, jag tror ändå inte han uppsakattar något tradisionellt gran canraiskt liskom :P
jag gjort massa stav fel jag vet, men hatar den här datan så orkar inte ändra, har inte så mycket tid på mig till det häller :P
nu kom mamma kari o timi, måste gå nu, ska golfa ^^
saknar endel människor, vi vet vilka ni är. vi ses snart <3<3

XOXO Minna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics