Annonser från BloggPartner

torsdag 22 april 2010

Gran Canaria - Söndag

Dagen började ganska stressigt, vi skulle på visning som Juan (min låtsas pappa råkade kalla honom Johan en gång hehe) skulle köra oss till kl 08.45.
Det var ett jätte fint ställe som hette Anfi, där fick vi en rundtur och kollade på det fina området.
Jag gillade speciellt "kärleksön" en ö som skaparen Björn Lyng gjorde till sin 4e fru, där det fanns en "ja" och "nej" bänk.
Där frågade han om hon ville gifta sig med honom, hon svarade ja :)

Efter det gick vi och käkade på en finsk restaurang, jag beställde lövbiff och pomme med Sprite, Sprite:n smakade verkligen inte Sprite :( men resten av maten var super god! tyvärr var våran servitris ganska dryg dock
.
Efter det gick vi till köp centret där jag köpte en piercing, en väska, en plunta, en tändare och cigaretter.

Medan vi ändå var där så satte vi oss på Bubbles och tog en drink med, Sex on the beach vart det för mig o mamma.

På kvällen spelade vi kort och drack lite breezer och öl, sen vart det packa och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics