Annonser från BloggPartner

måndag 5 april 2010

bloggar från gran canaria

hello sweden :P
nu sitter jag i gran canaria med timis cp dator som jag snartt får mycket mer än damp på.
klockan är ganska mycket så ska sova snart.
i dag har vi mest solat och badat men i morgon blir det förmodligen delfintur för hela slanten.
ska bli sjukt kul men i går var det en som skrämde upp mig när han pratade om hajar.
så får se om jag blir hajmat i morgon ;) hoppas inte..
vi bor på ett jätte bra hotel, men deras logotype påminner om den i filmen the island, det är lite läskigt men det har inte hänt nått ;)
jag saknar Robin massor, och Sara så klart!
hade varit mysigt att dela detta med er, får hoppas på att det blir så i sommar! eller ah efter ;)
men nu ska jag väll avsluta, vi kanske hörs nått mer, til next time, xoxo gossip gir.... eller ah Minna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics