Annonser från BloggPartner

söndag 25 april 2010

Gran Canaria - Torsdag

Idag åkte vi ”glass bottom boat” till fiskebyn Mogan.
Det var jätte fint och massa shopping, jag köpte armband, Fanta jordgubb och nageldekorationer.


Vi käkade på ett ställe där vi fick bröd och dip som förrätt och det var godare än varmrätten.
Även om det bara var bröd, tomat och guacamole, vitlöks- och chili sås så var det underbart gott!
Till varmrätt vart det spagetti och köttfärssås.
Jag fick också middagsunderhållning höhö ;)

Sen åkte vi hem och solade och badade en sabbis innan det vart dags att fixa sig inför kvällens festligheter.

Det var nämligen grillkväll, det var god mat, underbar efterrätt och jätte trevligt sällskap.
Gott vin drack vi med och framåt kvällens slut bjöd Espen mig och mamma på en paraply drink.
jag fick ganska dåligt samvete när drinken kom in, för det visade sig vara paraply drinkarnas paraply drink.



Under kvällen hann jag också med att spöa timi i biljard på typ 10 minuter xD
Vid 23 drog vi oss upp mot rummet och sedan sa vi hejdå till Lotta och Christer som vi träffat där.
Innan jag somnade ställde jag klockan på 04.45...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics