Annonser från BloggPartner

söndag 25 april 2010

Gran Canaria - Onsdag

Dagen började med frukost på balkongen, sen gick jag ner och satte mig vid internet medan de andra solade och badade.

Sen åkte vi för att spela golf med Espen, där golfinstruktören sa till min låtsas pappa att jag var en naturbegåvning, haha ^^.

sen kollade vi in den nya anläggningen innan det var dags för paddleboll som är en blandning mellan tennis och squash.




Det var svårt som tusan men jäkligt kul, mest eftersom vi alla var fett dåliga xD
Det är nog en bra workout med, för det var inglasat och solen sken på massor så man vart jätte svettig.
Så eftersom jag var svettig så tog jag en dusch när vi kom hem och sedan målade jag naglarna lite.
Innan vi gick ner för att käka kyckling och curry så tog vi en glass och jag fotade massa blommor när vi gick omkring lite på området
.
efter det var det en väl förtjänad sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics