Annonser från BloggPartner

torsdag 22 april 2010

Gran Canaria - Måndag

Klockan 10 åkte vi till Anfi och käkade champagnefrukost med Lotta.

Efter det åkte vi tillbaka till Puerto Rico och solade lite, sen hämtade vi väskorna och flyttade in på anfi.
Väl i rummet började uppackningen av kläder, då insåg jag att jag hade en skalbagge i väskan :(
Min låtsas pappa hjälpte mig att ta ur den, men usch va jag nästan dog när jag såg den.





sen käkade vi lite och rörde oss ner mot poolen och efter det tog vi en glass.
vi tog det lite lugnt på rummet och sen gick vi ned och kollade på marknaden som var där.
jag och Timi köpte en varsin klocka.


innan vi tillbaka till rummet så gjorde vi av med pengar i spelhallen.
efter det la jag mig i sängen och läste lite ur Carolina Gynnings bok innan jag somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics