Annonser från BloggPartner

söndag 25 april 2010

Gran Canaria - Tisdag

Vaknade upp aptrött inför delfintrippen.
Som vi nästan missade på grund av att vi var sega, det var massa krångel och sen hitta vi ingen taxi :O
Vi hann i alla fall, tur det.
Tyvärr fick vi inte se så många delfiner och jag fick lite panik när vi kom ut en bit eftersom jag är lite rädd för stora, mörka vatten, så jag satt hela tiden och kollade vart jag skulle simma om det skulle behövas xD.



När vi kom tillbaka till rummet så solade jag och mamma benen lite medan grabbarna spelade minigolf.
Ena min vad vart jätte röd av någon kul anledning, fast jag smörjde in båda.

Sen gick vi ner och åt en dyr, äcklig buffé.
Efter det tog vi en sväng förbi Espen för att fixa lite grejer :)
Sen vart det playan där vi solade, kollade på fiskar och plockade snäckor.
Handla stod näst på schemat och sen käkade vi lite innan jag o Timi drog ner och spelade pingis :)
Imorgon ska vi spela golf och paddleboll med espen, det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics