Annonser från BloggPartner

lördag 31 juli 2010

Om du inte tar sönder den här så vill jag inte ha den!

i dag har jag som vanligt jobbat.
hade ont i huvudet större delen av dagen och hade massa jobbiga kunder.
bland annat en som tyckte jag skulle ha sönder en vara,
så hon kunde känna på den.
men när jag sa att jag inte kunde ha sönder den
(på ett vänligt sätt)
sa hon: "nemen då skiter jag i det då om du inte tänker öppna"
då sa jag: tyvärr, men jag kan inte öppna den.
så gick hon.
jag menar, det är väll inte mitt fel att den är plastklädd?
det går ju inte sälja den om hon inte skulle vilja ha den sen..
ohwell.
i morgon är jag ledig,
ska bli skönt,
för  då är det extra kul att komma till jobbet sen :)

efter jobbet GICK jag hem till Robin,
fan va jag e bra haha
vi käkade lite och mös,
sedan kom hans syster och Carsten,
och då drog vi och fiska!
det gick dock inte så bra som de brukar men de gick okej i alla fall :)
jag fick en fisk på ca 2-2,5 kilo!!!! :D
yey! jag kände mig ganska bäst just då :P
[vi hittade också kopparormen "kisse-miss" som vi lekte med, men sen släppte ut]

nu ska vi äta vidruvor, popcorn och ev varma mackor,
mysa ner oss i sängen och se film :)
god natt på er!

1 kommentar:

  1. En del är ju helt störda - tänkte på kunden som du skrev om, jag jobbar också i handelsbranchen o en del är ju helt väck ><'

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics