Annonser från BloggPartner

söndag 1 augusti 2010

Tough awakening

hallå på er,
hur är det med er en dag som denna?

själv är jag väldigt, väldigt trött..
har börjat fått problem med att sova igen.
så i natt somnade jag vid 3.
och mitt uppvaknande var inte alls kul.
en knack på fönstret hos min pojkvän och sedan ett
"vi åker snart"
detta gick runt i mitt huvud
"ooh jävlar, jag ska ju åka med dem, jag har ju inte gått upp än!
jag kommer inte hinna käka. kan mamma hämta mig? skyndaaaaa"
ungefär så ^^
så jag klädde på mig,
surade på Robin eftersom han inte hade väckt mig klockan elva..
och sprang på toa och borstade tänderna.
sedan säger Robin att de säkert inte ens åker förens om typ en timme eller så.
men bra att du säger det nu, liksom :P
ohwell, då var det bara att gå ut o käka frulle.

tog bussen från rese hem till åby.
och nu i ett par timmar har jag försökt vakna till och städa mitt rum.
just när jag skrev den meningen jäspade jag.. hm
kanske inte ens behöver säga att det inte går så bra?

jag fick också mer tid på Åhléns,
jobbar onsdag ett par timmar :)
skulle egentligen vart ledig då,
men jag gillar ju att jobba så.

nu har jag kollat på Sweeney Todd igen,
den är fortfarande bra :]

nu ska jag försöka hitta någon kraft att göra något!
puss o kram

Bilder får jag som vanligt inte
lägga upp för blogger, suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics