Annonser från BloggPartner

tisdag 6 juli 2010

jobba, gå, sara

tjenna,
hur är det med er?
själv känner jag mig jäkligt upptagen,
både skönt och lite jobbigt.
man vill ju njuta av sommarlovet men jag vet att jag skulle bli så uttråkad om jag inte jobbade ändå så ;)
men jag har så himla långa dagar nu, men det går över sen.

idag har jag jobbat 9.50-18.30 sen tog jag bussen till Åby,
mötte Sara och så vandrade vi till mig, upp till sjön och sen gick Sara hem till sig o jag hem till mig ^^
skönt att vandra med henne,
vi pratar alltid om allt möjligt o jag skulle nog kunna gå hur långt som helst om jag hade henne med mig.
har gått 7907 steg i dag,
och då är inte jobbtimmarna inräknat,
det är bra!

i morgon väntar mer jobb, 9-18.30,
kommer nog dö lite, men bara lite,
jag kommer ju klara mig liksom ;)
aja, ska nog sova nu,
har knappt sovit på 2 dar och så hinner jag inte sova mycket i natt häller, tusan då :P
Yesterday när jag käkade jordgubbar o
lekte med nya självutlösaren som jag säkert inte skrivit om än :O
vi hörs nog i morgon, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics