Annonser från BloggPartner

fredag 23 juli 2010

Sova med olåst dörr

i dag har jag jobbat till stängning,
inget har gått bra känns det som.
började med att jag glömde alla nycklar hemma...
men men, jag har ganska så awsome kollegor så atte, det vart okej ändå!
i morgon jobbar vi samma gäng igen,
men då är det jag som jobbar lite, yeaaah ;)
12-15 blir det i alla fall.
sen hem och försöka fixa till håret...
och sen K A L A S! :D
(på tal om det så måste jag slå in presenten snart :O)
har dock inte fått någon tid än så börjar bli lite orolig att jag inte kommer hinna allt.

tror jag sover ut i morgon och köper färg efter jobbet och hoppas jag hinner.
i västa fall får jag sminka mig hos Sara sen ^^'

bilder till alla inlägg kommer när jag har tid,
har jobbat ganska mycket nu så har tyvärr inte riktigt hunnit med bloggen.
men om jag hinner så bloggar ja o så i morgon!
nu ska jag lägga mig med olåst dörr och vänta på pojkvän/se film/sova.
min pojkvän är nämligen på krogen :P
dock har han fått order om att inte väcka mig när han kommer hem,
vilket ja hoppas att han håller :P
aja måste fan sova nu!
puss och kram på er!

2 kommentarer:

  1. Sv: det var i alla fall väldigt snyggt :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Frågan är väl om jag ens kommer våga bära den bland folk?! ;) HAHA. tror jag har för stor byst för att det ska se bra ut på mig...:P

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics