Annonser från BloggPartner

torsdag 29 juli 2010

In med Åhléns, ut med skolan

i dag har jag jobbat 12-18.30.
skulle bara jobbat till fyra
men tog lite av Fridas tid eftersom det strulat sig med hundvakt.

det har regnat i dag = massor med folk på stan
jag har knappt fått andas emellan kunderna haha
men det gick bra :)
det är lite drygt två veckor kvar av själva sommar jobbs tiden.
fan va tråkigt känner jag!
jag har verkligen kommit in i en bra rytm
(ringde till och med till en kund i dag :D)
och känner att jag verkligen inte vill sluta än!
skulle jag få fast tjänst skulle jag dissa skolan direkt!

jag gillar ju verkligen de på Åhléns med,
vårat lilla gäng på hem/media, we rule!

förövrig försökte Frida sätta för höga krav på mig,
på veckans vara med jag lyckades klara målet hon satte för mig ändå, haha ;)
jag är bäst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics