Annonser från BloggPartner

söndag 11 juli 2010

bad och inställd tjejkväll

i dag har jag badat, hör o höpna.
med pappa, jenny, albin och sanna.
sen skulla vi haft tjej/grill kväll men det sket sig ganska rejält.
en hörde inte av sig,
en dissa nån timme innan och har inte hört av sig efter det.
så då ville så klart inte den sista komma själv vilket jag förstår,
men det är inget att göra åt.
den sista ska jag träffa någon annan dag,
de andra vet jag inte, känner mig ganska sur just nu.
hörs sen! puss

1 kommentar:

  1. Jag hörde av mig vid halv tre, vilket gör det till tre timmar innan. Jag förstår att du blev sur men jag fixade verkligen inte med värmen, mår mest bara dåligt av den:/ Som sagt,förstår att du är arg men jag hoppas iallafall vi kan hitta på något en annan dag :)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics