Annonser från BloggPartner

tisdag 27 juli 2010

kicked your ass with my dart!

i dag har jag varit hemma hos Robin,
jag har hunnit med att spöa honom några gånger i pil,
hjälpt hans pappa och Tessan att bära lite stolar och sätta ihop bord.
(skulle hjälpt till med tältet med, men det gick inte att få upp mig klockan 9 xD)
sen åkte jag hem och bråka med familjen.. igen..
åh ge mig en egen lägenhet!
dock tror ju ingen att jag skulle kunna ta hand om den eftersom jag inte kan ta hand om mitt super lilla rum med hundra miljoner saker och liten garderob!
men men one day I will show them!
är bara så himla trött på det här.
varför erbjöd de min syster en lägenhet men inte mig?
jag hade tagit chansen.
ohwell nog med gnäll, har gjort en video på hur jag gjorde mina polkadot naglar men hinner inte ladda upp den i dag.
och imorgon är det kalas hos robin så då hinner jag nog tyvärr inte det häller :/
men så fort som möjligt kommer den upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics