Annonser från BloggPartner

fredag 30 juli 2010

The start of something new?

jag vill börja med så många nya projekt just nu,
har galen engergi till att påbörja något,
men det blir aldrig av.

1. jag vill böja sy.
     för- och nackdelar
    - har velat det sen ja, jag vet inte hur länge längre :P
    - vet dock inte vart de säljer tyg som man kan sy kläder av i Norrköping
    - man kan ha något som ingen annan har
    - jag har ingen symaskin och mammas bara bråkar med mig :(

2. jag vill börja göra smycket, mer seriöst
      för- och nackdelar
     - man skulle kunna tjäna pengar på det
     - man kan ha smycken man själv gillar
     - svårt att få tag på saker till det
     - jag har för tillfället fastnat i dålig fantasi..

3. få den mage jag aldrig önskat mig
   + få bättre kondition

      för- och nackdelar
     - jag är redan ganska smal så det borde vara skapligt lätt
     - jag har en "spring kompis"
     - jag blir jätte trött efter jobbet
     - har svårt att ta arslet ur vagnen
     - dålig motivation

något av detta måste jag ju försöka börja med när jag inte längre kan pilla med naglarna eftersom de bara går sönder, vilket nog är deras sätt att säga "låt oss vara".
well, i'll let you know how it goes :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics