Annonser från BloggPartner

tisdag 8 juni 2010

sliten

hej på er!
i dag är det bara 2 dagar kvar tills jag tar studenten,
det känns bra, speciellt när jag fick veta en super bra sak som jag bloggar om lite senare ;)













just nu sitter jag i min poliströja och försöker få mig taggad på kvällens utgång, dock lyckas jag inte sådär super bra.
känner mig fortfarande sliten sen i går, trött som fasen sen har jag fått ont i halsen med.
tyck synd om mig ;)













tänkte berätta lite om vad jag gjorde i går med.
jag missade brännbollen, för jag missade bussen,
så jag åkte till skolan och lämnade min dator :(
(bloggar från syrrans nu)
sen åkte jag och hämtade mitt sommarjobbs schema,
och köpte det sista till studenten
sen han jag knappt mer än hem och äta innan jag var tvungen att åka till tandläkaren,
det gick bra men ska tillbaka dit i juli för att få en bettskena.
sen åkte jag hem och skulle vila, vilket jag inte hann för att jag vart med tvingad till skolans "fest".
så då var det bara att slänga sig in i duschen och dra en supersnabbfix och dra dit.
det var trevligt men det gjorde att det vart massa stress..
sen åkte vi hem och förkrökade lite innan vi gick ut till  mitt älskade HUGO :)
det var kul, jag lyckades få med mig en opepp Natta och så träffade jag min älskling Sara :D
och strax efter det hände något bra, jag är glad att det hände.
det gjorde att jag fick mer respekt för en person och så, tänker inte berätta mer om det :P
nu ska jag inte tråka ut er mer ;)
ha det bäst!
(nya bilder får ni tyvärr vänta med tills jag får tillbaka datan)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics