Annonser från BloggPartner

tisdag 8 juni 2010

en super bra sak!

~tidsinställt~
i dag ringde mamma mig och sa att jag hade fått brev från skolan jag hade sökt,
jag sa åt henne att öppna det för jag ville ju veta om jag kom in eller inte.
dock var hon inte hemma då så en timme senare ringer hon upp mig och säger inte hej när jag svarar utan, du kom in! :)
fyfaaaan va skönt!
nu vet jag att jag i alla fall får 1000 spänn i månaden...;) bättre än inget dock.
jag är glad att jag kom in så jag kommer tacka ja!
hoppas jag får gå i min kusins klass om hon kommer in vill säga, men det tror jag :)!

nae, nu ska jag fortsätta förkröka om det är det jag gör nu ;)

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Jätte fin blogg:-)

    btw. Kolla gärna in på min blogg och var med i tävlinge "veckan's blogg", om du vinner kommer jag att reklammera din blogg i 1 vecka!

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics