Annonser från BloggPartner

söndag 6 juni 2010

Lite ensammen


hej på er,
hur är det med er i dag?
själv känner jag mig lite ensam,
är själv hela dagen, något som inte hänt på ett tag
eftersom min pojkvän har bott här endel :p
sen är den en annan grej som känns lite sådär.

och just nu sitter jag o stör mig på en flugjävel
som envisas med att flyga omkring i mitt rum så jag blir äcklad och galen..
jag hatar verkligen kryp, uäk liksom :P

aja, krogen har varit helt okej kul,
men det roligaste på veckan har ändå varit fotbollen.
i veckan känner jag för att sitta i en park
med massa vänner och dricka vin och äta frukt!
myspys!

imorgon är det dock brännbollsturnering som gäller,
och inlämning av datan igen hahah xD
men det ska bli kul :)

bajs, nu bjöd flugan in sin vän :(

ae nu tycker jag att någon kan komma på nått kul o göra,
är trött på att sitta vid datan :p

pusspuss

bilder från igår :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics