Annonser från BloggPartner

söndag 20 juni 2010

my yesterday

bloggade inte på hela dagen i går,
nu kommer en uppdatering på varför ^^

på morgonen kom Sara till mig och vi fixade oss lite,
innan vi drog och såg på Joel's fotbolls match i Rejmyre.
både jag och Sara föll dock offer för typ en miljon knott!
inte kul, inte kul.
dessutom ogillar jag fotboll ganska starkt ;)

sen åkte vi till Halvars för lite (läs massor) glass!
det var gott ^^

efter det åkte vi förbi maxi för o se om Carlings hade fribiljetter,
vilket de tyvärr inte hade.
sen vart det hem till Sara,
där vi:
- käkade lite
- jag fest fixa mig
- vi bytte om
- förkrökade
- sjöng singstar

efter det drog vi till bussen mot Hugo!
det var trevligt dock var det mycket jobbigt folk ute,
typ sånna som:
- knuffas fram
- inte försöker slinka förbi utan går brett och kör ut armbågarna
- ska hoppa en när de dansar
- kör upp röven på alla i närheten för att man inte kan dansa ordentligt
- piskas med håret
liksom jag är jävligt liten och jag hade höga klackar,
även om jag inte hade haft det så kan man visa lite respekt.
jag menar, kul o stå där o dansa så blir man nästan omkull knuffad för att en jävel ska fram på 2 sekunder.
jag säger bara, skärp er!

bilder kommer lite senare, 
ska bara lägga in dem i datorn

1 kommentar:

  1. SV: ja jag kan ha den om någon vecka igen!
    Håll koll på min blogg ((;

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics