Annonser från BloggPartner

söndag 27 juni 2010

nytt på jobbet!

idag på jobbet så fick jag min namnbricka, uuuh hahha
kände mig lite bra i alla fall, lär ju inte vara alla sommarjobbare som får, eller?
aja ingen aning :)
sen så har jag vart kvar till stängning för fösta gången
(jobbade öppning-stängning)
och då fick jag lära mig räkna kassan o så.
alltid kul att lära sig något nytt :)



i dag var det ganska mycket kunder fast det bara var Åhléns som hade öppet.
vilket är kul, jag gillar att stå i kassan.
om de inte vill typ byta eller så, för de har jag inte riktigt lärt mig än :P
men i morgon får vi varor, var länge sen jag plocka upp det.
hoppas det finns nått kvar när jag kommer bara.
jag jobbar 9-16 i morgon.

hoppas jag hinner kolla Åhléns rea lite på lunchen i morgon.
måste köpa hårspray med, mitt är snart slut :O
får inte glömma!!!!

pusspuss


random pic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics