Annonser från BloggPartner

måndag 21 juni 2010

jobbigt när jag bloggar?



Hej på er!
just nu är jag hos min pojkvän,
som tycker det är jobbigt när jag bloggar när jag är med honom -.-'
så ja, det kommer nog inte bli så mycket bloggande i dag :/
tror att jag glömde sladden till kameran hemma med,
inte bra.
så nya bilder kommer ni inte få häller tyvärr.
ni ska vi i alla fall spela kort med hans bror,
jag kommer nog inte vinna haha
nu börjar han bli jobbig,
hoppas att vi hörs sen!
puss o kram




4 kommentarer:

  1. Åh men det måste vara ganska så roligt? :D

    SvaraRadera
  2. ja, dear john verkar grymt bra. trots att de flesta verkar klaga lite på slutet :)

    jättefin blogg du också :)

    SvaraRadera
  3. så äre när jag är med min pojkvän med, han hatar när jag bloggar & ska läsa alla bloggar med.. han blir oftast sur.. :P

    -skulle du kunna hjälpa mig med en sak?
    gå in här http://yourwish.blogg.se/2010/june/finalisterna-i-veckans-blogg-2.html & rösta på min blogg, du behöver bara skriva en 5a :)
    tack på förhand sötnos :)<3

    SvaraRadera
  4. Skulle
    du vara villig att donera benmärg till en bebis på 2 månader, om din
    vävnadstyp passar hennes? Får hon inte en lämplig donator inom två
    månader så kommer hon inte klara sig! Gå med i Hailey, 2 månader,
    behöver en benmärgsdonator akut! om du vill hjälpa till, eller bjud in
    ...så många du bara kan. All hjälp behövs
    En vän till mig har en jättesjuk liten flicka som behöver benmärgstransplantation annars dör hon, det är inte svårt utan ni skickar efter en hälsodeklaration från tobiasregistret.se och kan de matcha er så blir ni kontaktade...även om ni inte kan hjälpa Hailey finns det fler som behöver er, SNÄLLA!!!

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics