Annonser från BloggPartner

onsdag 30 juni 2010

lill lördag

i dag har jag inte gjort alls mycket,
var hos robin på morgonen sen åkte jag hem,
städade rummet lite, satt vid datan.
ja inget kul,
imorron blire super mycket jobb,
08.30-18.00, damn va jag kommer sova gott i morgon kväll.
nae nu är det dax att sova så jag kommer upp i morgon!
puss o kram


min senaste teckning som jag börjar med,
gillar inte ögonen men får duga,
känner att den är lite Alice in wonderland inspirerad eftersom jag rita den efter jag sett filmen :P

4 kommentarer:

  1. Halluu
    Ser att du är intresserad av smink.
    Jag är utbildad makeup artist så min blogg kanske är nåt för dig =)
    almasgoodies.blogg.se

    ha det gott

    SvaraRadera
  2. Frågestund på bloggen .
    Jag BER dej att fråga något :)
    http://Migliori.webblogg.se

    SvaraRadera
  3. Søtt <33

    Stikk gjerne innom bloggen (A)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics