Annonser från BloggPartner

tisdag 31 mars 2009

- Shopping men Lovisa och Natta

Efter skolan drog jag o Natta ner till stan för att möta lovisa :) Hon fick min present i dag och hon vart jätte glad. Så gick vill till JC där Lovisa köpte ett par jeans eftersom hon nyligen spräckt sina xD. Sen köpte jag örhängen och Lovisa köpte örhängen och ett halsband. Sen tjocka vi på donkiish ;) mötte sanna o köpte skor, sen gick Natta till bussen o Sanna till Björn. Jag och Lovisa drog o köpte underkläder, jag en BH o lovisa BH o trosor :) sen gick Lovisa till spånkan o jag till pappa, sen skulle vi käka på donken -.-'' xD. sen vart det hem o plugga lite, vart inte så mycket dock, hade idé-torka. aja sova strax, nationella prov i morron.
(bilder kommer imorron)

Puss och God natta :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics