Annonser från BloggPartner

tisdag 10 mars 2009

- Måndag, va med Sanna på stan

Idag har jag först vart med Natta på gamla skolan o fixat laddare. Sen drog vi till restaurang Tuppen för Nickie har sin praktik där, vi skulle hämta Nattas mobil med hon hade inte med sig den dit.
sen drog vi till skolan o käka köttbullar ;)
väl i skolan hade vi radio redovisning, men vi ha inte klara så vi ska göra de om typ 3 veckor.. men nu ska vi göra ett rätt kul arbete, vi ska spela in massa reklam filmer ^^.
Efter skolan var jag med Sanna o hjälpte henne fixa lite grejer :) glad för att du verkligen har kommit igång med sakerna nu.
sen drog vi till henne o skulle käka bullar, men hon fick damp på nått så jag hann inte få nån bulle :( för mamma kom o hämta mig så åkte vi till jysk o claes ohlssons.
hemma sen städade mina hyllor i rummet :)
mitt i allt käka jag ciabatta o drack te med mamma, Kari o lillebror. De va mysigt :)

har märkt att jag börjar få så där sjukt ont i ryggen igen med :/

Ha de bäst, Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics