Annonser från BloggPartner

måndag 2 mars 2009

Helgen (johanna, film och stan)





Fredagen spenderades hemma hos Johanna med Sara o Matilda sen kom Micke, Orest, Partick och Raggarn. Vi såg på film, drack o snacka, mycket trevligt :) <3
måste bara säga "tjock och blond" och "kooooooorv" xD

Lördag: vakna hos Johanna, men utan Johanna i sängen, för att jag tog allt täcke o Sara tog sängen xD sen drog vi o käka frulle på eneby pizzerian. sen skulle jag dra o käka på resturang med mamma o dom, men när vi kom dit ville jag inte ens käka xD typ äcklig mat som inte hade blivit påfylld ens, o trångt va de, usch o fy för den xD aja, sen drog jag hem o packa o sen bra det av till Lovisa, vi köpte läsk, popcorn o glass. sen ringde vi in lite killar, Robin, Simon och Matte :) trevlig kväll med kenny starfighter ^^ <3

Söndag: jag o Lovisa drog till stan med Natta, mina inköp vart en ny baddräkt och ett par nya shorts :) inte så många som läser min blogg så här lägger jagupp bilden på baddräkten xD

Puss o hej på den här helgen :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics