Annonser från BloggPartner

söndag 5 april 2009

- Helgen

- Fredag: Skola, sen fira Albin lite snabbt för att sedan dra till Lovisa :) jag sminkar henne sen drar vi o köper grogg-virke o mat. sen käkar vi lite o börjar små dricka, sen kom Robin o Coffa, sen kom Natta o Jenny o sen Sara o sen Sejdo, Alexandra o Freja, Viktor med :) vi spela öl spelet, sjöng singstar o hade det mysigt :) så kom Robban och hans bror, de sög på sing star haha. sen drog Robin o dom till krogen, sen gjorde Robban + bror det också. så följde jag o Natta, Jenny och Jacob till rese där vi mötte Viktor och Coffa, som inte längre hade velat gå till krogen då de va så lång kö :P den hände de massa o de sluta med att jag sov i åby xD jag hade världens mysigaste natt <3333

-Lördag: Vakna upp med snyggaste, ligger o drar mig tills jag orkar gå upp o fixa mig. sen drar vi till min farbror o firar bror, kusin o Harry, Grattis på er :) sen hem till mig o Robin hem till sig, sen kommer han till mig igen o sover här :) Mysigt som vanligt :) <333

-Söndag: Vaknar ännu en gång vid älsklings sida, tröttnar aldrig på det :) <3 ligger och myser hela dagen <3

Luddes snygga tråta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics