Annonser från BloggPartner

tisdag 17 mars 2009

- Gotland

- Fredag: Idag flög jag för första gången, till Gotland :) Det var jätte läskigt först men sen tyckte jag att det va jätte kul haha. När vi väl landade vart jag ju nervös för att jag skulle träffa Robins mamma, men det gick jätte bra och hon var jätte trevlig :). första dagen vi va på Gotland cyklade vi och kollade på raukarna. sen låg jag och Robin o käka godis och såg på film. käkade inget förens på kvällen då hade jag inte käkat på 24 timmar, inte så jätte bra kanske, plus att jag va sjuk på det med :/. aja, mys va de i alla fall :) <3

- Lördag: Idag mådde jag grymt dåligt, orkade inte ens käka frukost. så det vart att jag bara käka på kvällen denna dag med. som mest denna dag, kan inte ha varit så kul att va med mig men jag va ju faktiskt sjuk :(. mys med film o godis vart de i dag med xD <3

- Söndag: Idag åkte vi på utflykt, vi åkte till kattemarsvik tror ja de hette xD. aja, vi åkte bil en bit sen vandrade vi as länge. och jag tyckte de va as coolt med alla fosiler men de va tydligen inte så intressant enligt Robin ^^. sen på kvällen låg vi och myste innan vi skulle flyga hem igen :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics