Annonser från BloggPartner

fredag 6 mars 2009

Torsdag och Romme


Torsdag: denna dag har vart stress, efter skolan drog jag med Sara till stan för hon skulle fixa klipp tid och lite annat :) Sen drog jag hem, började kolla på pineapple express och mitt i den drog ja o pappa och handlade matsäck till Romme. Sen hem igen laga maten o sen se klart pineapple express, det va rätt bra faktist :) Sen starta jag Bolt o somna :)

Romme: skulle gått upp 03.30, men på nått sätt lyckades jag försova mig till 05.05 då pappa väckte mig -.-'' men men, jag han med bussen men såg ut som skit, men va gör de när man ska åka skidor ;) aja, satt brevid Elenore på bussresan, de va kul o skratta åt hur hon sov xD. väl i Romme åkte Natta med Roger o skulle lära sig, o jag, Sara o Elenor började lugnt med en blå backe. sen lite röda o blå ^^. Natta höll sig till de gröna hela dagen :P. under dagen åkte vi med massa folk, rätt kul faktist, men inte när jag fick ont i fötterna. Jag drog tidigare än jag någonsin gjort när jag va i Romme, två timmar innan vi skulle hem så sluta jag åka. hem resan va seg men kul, tjafsade dock lite med Robin men det löste sig :D <3

Nu ska jag känna mig lite bra eftersom jag fixa min ipod ^^
Efter det ska jag dra på en film sen sova :) Pepp inför i morron btw ^^
Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics