Annonser från BloggPartner

söndag 29 mars 2009

- Nu har jag vart väldigt dålig på att uppdatera, så hela veckan kommer i ett inlägg


-Söndag
vaknade hos Sara för att sedan åka till biltema med mammi, kari o timi. sen hem o sen dra till pappa.

-Lördag
vaknade upp med älsklingen :) mös hela dagen tills jag började fixa mig o sen drog på fest med Sara :) vilket tyvärr inte vart så kul när en kille fick en flaska i ansiktet för att han hade kallat någons flickvän för slyna.. jag trodde festen var över så jag började hjälpa till att städa o beredde mig på att åka hem till Sara för att sova men till min förvåning dansade vi i cirka 2 timmar till ;)

-Fredag
Robin hängde med mig hem efter skolan :) <33

-Torsdag
Vakna upp hos Natta med Robin, Joel o Sara. Sen åkte Sara för att klippa sig o vi andra drog till stallet. sen baka vi lite kladdkaka, vilket vi inte säger till Sara, fniss xD. sen låg vi mest i sängen o kollade på youtube klipp :) innan vi laga mat o sen åkte hem.

-Onsdag
Åkte hem till Natta efter skolan med Robin, Sara o Jowööl :) vi käka nudlar o kyckling med pinnar, det tyckte jag var kul :) Speciellt när Sara skulle sticka med sina nudlar xD

-Tisdag
Idag hängde jag med mamma till maxi efterskolan och inhandlade Lovisas present :) sen åkte vi hem o jag hjälpte mamma att laga mat, det vart faktist gott :) så städade jag mitt rum och tvättade lite.

-Måndag
Sov morgon :) men jag vaknade 8 så jag gick upp och gjorde frukost till mig och mamma. sen fixa jag mig och drog till skolan, vilket va sjukt onödigt eftersom vi inte har någon lärare så vi gör knappt nått xD.. sen vart de stan och efter det hem och käka tacos :D

2 kommentarer:

  1. Haha de kunde ju funkat och blivit en vacker halsduk. Vem vet? xD

    Baka ni kladdkaka era jävlar :O
    och kolla på pållen :(

    Bajsungar :/

    SvaraRadera
  2. Haha eller hur ;)
    jaaa (A) hennes lillebror sa ju de o vi satt o fnissa men du märkte inte ;)

    jag svarar dryg sent på kommentaren men jag visst inte att jag hade fått nån xD

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics