Annonser från BloggPartner

söndag 19 april 2009

- Veckan

Tisdag - första dagen i skolan, sjuuuukt tråkigt, fick inte mycket gjort..
Åkte hem till Robin efter skolan, mysigt :)

Onsdag - vakna upp med Robin o tvinga honom till skolan ^^ sen åkte han till mönstringen. o jag drog väll hem o lata mig ;)

Torsdag - var i skolan, hade prov som nog inte gick så bra :/.
Robin sov hos mig ^^.

Fredag - sovmorgon =) gick upp till skolan o gjorde engelska prov som jag vart godkänd på :D
sen åkte jag hem ett tag, spela lite tv spel o så innan jag drog till Robins mormor o va med Robin, Coffa och Sara :) hjälpte Sara o fixa håret. o sen drog Coffa hem, o jag o Robin hem till mig :)

Lördag -vakna sent o fixa mig länge xD, vi drog till Robins mormor där Robin duscha o jag diska lite :) sen köpte vi godis o sen drog till Lovisa ^^. där vi käka glass, popcorn o drack pepsi med Sara o Joel. vi såg på robinson o phone both (staving?) men vi hann tyvärr inte se hela :(. sen missa vi buss jävlen för att de va folk som bråka på spånkan............

Söndag - vakna sent o käka frulle strax efter 4 xD sen drog Robin o jag åkte till mamma, o nu har jag fixat naglarna lite, vart fint tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics