Annonser från BloggPartner

söndag 19 april 2009

- Lovet

sjukt sent jag vet, men bättre sent än aldrig =)

Jag var med Robin och hans vänner o grillade med dem på måndagen.

På tisdagen åkte vi hem till mig o mös =)

Onsdag - Sara o Joel kom hit efter mamma o de hade åkt, vi grillade ^^
Det visade sig dock att Sara o Joel inte var så bra på det.
men men de vart helt okej ändå ^^ jag vart halvt sönder stressad bara.

Torsdag - vaknade alla hos mig, Joel o Sara drog hem sen, men Sara kom tillbaka på kvällen o på natten åkte Robin.
Så det vart Matrix med Sara =)

Fredag - Sara gick hem, Sara cykla tillbaka, Sara cykla hem ;) . Sen kom Sanna o Björn, vi grilla kyckling, de va mumma =) vi åt tills vi typ dog xD Sanna o Björn tycker att de bästa med att bo själv är att man kan skita med öppen dörr, det tyckte de va kul att säga när jag drack så jag höll på o spy när de kom i fel strupe, men jag kunde inte andas och så fick jag pepsi igenom näsan xD sen sa Sanna Dia Plasma till Dia Psalma ;) sen gick de hem o se här va första kvällen jag fick sova helt ensam :/

Lördag - mötte Natta, vi satt på min veranda ett tag tills vi kom på att vi skulle fiska, vilket dock inte gick så bra xD Sen kom Sara o Joel hit, de vart sugna på chips mitt i allt o cykla till sthlms rondellen xD tog bara en sådär 3 timmar.

Söndag - Natta försov sig :/ joel o sara gick hem, jag o natta laga mat sen följde jag henne =)
så vart jag ensam igen, o satt med ps ett tag o så va jag uppe så länge jag kunde så jag skulle somna direkt när jag la mig :P

Måndag - städade huset, åkte hem till pappa o 5 minuter innan jag bad Jenny skjutsa mig till Robin ;) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics