Annonser från BloggPartner

onsdag 11 augusti 2010

Big Packages

i dag var det jobb 11:40 - 20:10
och en gång under den tiden fick jag slå in två kuddar i paket.
visst, jag har slagit in konstigare saker
[typ en solstol xD]
men ändå, det är skit jobbigt för oss att slå in stora paket.
ändå är det alltid folk som ska slå in massa konstiga saker.
ohwell, jag får ju i allafall betalt för de :P

och på min lilla rast träffade jag mina låtsas systrar,
askul! har inte snackat med dem ordentligt på länge.
så där fick jag en massa ny kraft att jobba igen.

efter jobbet drog jag och solade, skönt!
hoppas jag hinner bli brun tills min födelsedag.

nu har jag hunnit hem, käkat och nu har jag fastnat här haha
men ska nog sova snart,
är trött,
ska försöka utan piller eftersom jag ändå jobbar kort i morgon,
[fan va duktig jag är egentligen, egoegoego :D]

bajs, tror jag glömde fota dagens sminkning,
aja ni får en annan ;)

ELLER INTE..
JÄVLABAJSSKIT BLOGGER,
ÅH BLIR SÅ TRÖTT!

1 kommentar:

 
Real Time Web Analytics