Annonser från BloggPartner

tisdag 10 augusti 2010

Sleeping pill

hellu bloggen,

idag har jag varit på vårdcentralen,
min läkare skrev (jag citerar)
"för första gången i min yrkesmässiga karriär"
ut sömntabletter till någon så ung som mig.
efter mycket
"men jag har haft så här innan"
"nej jag vet att jag inte helt plötsligt tänker gå upp super tidigt så länge jag inte blir tvingad"
"nej jag är inte orolig över nått"
ska inte tillbaka dit på länge i alla fall,
så jävla ovärt att gå dit ändå.
ohwell, nog om det.

sen drog jag i alla fall till en precis nyvaken Sara,
hade köpt med mig glass men det visade sig att de hade hela frysen full av glass haha.
men vi bestämde oss i alla fall för att bada.
[läs sola]
för inte ens Sara badade haha.
men där låg vi i solen och snackade om allt och inget,
det var härligt -
jag har saknar det.

när jag kom hem så lagade jag mat till jobbet.
och nu ska jag strax sova,
glömde duscha dock,
får gå upp tidigt o göra det i morgon.

sov gott på er i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics