Annonser från BloggPartner

onsdag 2 september 2009

Nytt smink tips :)!

Hej!

Jag hade tänkt att jag skulle komma igång o blogga dagligen, men det vart inte riktigt så ^^. men i alla fall, tänkte berätta lite om skolan, vi har t ex en ny lärare, Per, han verkar skit bra vilket är ovanligt på John Bauer :) jag vet inte om jag har skrivit det, men jag och Sara gjorde en rödluvan film, som det bara vart problem med :/. den vart dock sjukt rolig xD.
Juste, jag har skaffat en deviantart också ^^. dock är mina bilder inte så bra, det var mest en kul grej. sidan kommer längst ner :).
Idag har vi samhällskunskap och naturkunskap, seeegt.. jag har lovat att jag ska sköta skolan nu, men vet inte hur bra det går när jag inte har så mycket motivation.
Här om dagen köpte jag en mascara, hoppas den är bra för jag köpte en förra veckan som sög :/. här kommer tipset! hon på kicks sa att jag skulle böja och måla på mascara direkt, nått jag inte gjort innan, vet inte om ni har gjort samma sak som jag, jag böjer till båda och ser till att de är lika dana, men det va tydligen fel. jag har dock inte testat det än men det gör jag i morron eller i kväll så säger jag till om de funka bättre ^^.
Nu ska jag inte plågas längre med långa sms o avslutar med att Sara får ta att kommer hem snart, jag saknar henne redan!
http://kindaloveyou.deviantart.com/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics