Annonser från BloggPartner

måndag 14 september 2009

~Minna orsakar data krasch hos polisen

Idag jag jag varit i skolan (bra av mig eftersom jag börjar bli sjuk), vi hade historia och uppgiften var digerdöden.
som vanligt gjorde jag annat än vad jag skulle så jag fick lite skäll och Gerry tog min data..
men i alla fall efterskolan skyndade jag mig hem för att lämna väskan sen sticka och fixa pass.
jag gick så fort jag kunde men jag vart lite sen o pappa vart arg..
men i alla fall så jag mötte upp pappa Jenny och Albin, de sist nämnda skulle med fixa pass.
först började Albin, det gick bra för han.
sedan vart det min tur och som vanliga var jag nervös eftersom det var nytt för mig.
först fick jag visa mitt leg o sen säga min längd och telefon nummer,
sen skulle jag ta kort (vilket inte alls vart bra) och sen skulle de ta mina finger avtryck och det är nu det roliga kommer; jag skulle hålla fingrarna på plats sen dra den neråt, fattade jag det som, men egentligen skulle jag dra den rakt upp, men det fattade jag precis när systemet kraschade efter mitt fjärde försök xD.
de fick starta om systemet och sedan funkade det igen, sjukt pinsamt dock xD
det har varit mig dag än så länge, hörs kanske sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics