Annonser från BloggPartner

torsdag 3 september 2009

00.27

Nu är klockan rätt mycket men eftersom jag är ledig i morron så gör det inte så mycket. men jag hade nog tänkt att sova efter de här inlägget ändå :) men i alla fall, vi hade naturkunskap B för första gången i dag, inte så lyckat.. vi ska ha massa kemi, som jag inte är bra på. men det var inte så många i min grupp som fattade uppgiften så jag kände mig inte helt pantad i alla fall xD.
just nu sitter jag o pillar på mina naglar som går sönder lite här och var, och då ska vi inte tala om de trasiga nagelbanden.. usch vad jag hatar det. jag läste dock ett tips i dag på vr, olivolja ska tydligen göra undervärk för nagelbanden, du ska bara massera in det tills det känns som att du fått in tillräckligt :) nu ska jag dra på en film (tror det blir Matrix, de va länge sen jag såg dem) och sen sova.
p.s på fredag fyller Natta år, det ska firas på otten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics